Σελίδες

Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Η νέα μου τσάντα crochet! Crochet Bag!


Γεια σας φίλοι μου!
Πλέκω πλέκω κι εγώ δεν ξέρω πια πόσα πράγματα... μακάρι να μπορούσα να αναρτώ όλα μου τα πλεκτά. Θα σας έχω δώσει την εντύπωση, πως μου αρέσει να σημειώνω οδηγίες, ή να φωτογραφίζω αυτά που φτιάχνω, αλλά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! Όταν ξεκινάω κάτι (κι αυτό μου συμβαίνει συνεχώς) με συνεπαίρνει τόσο πολύ, που ξεχνάω να σημειώνω τα βήματα με κίνδυνο να μην θυμάμαι να τα επαναλάβω, ή αποφεύγω τις φωτογραφίες γιατί με αποσπούν και μου τρώνε πολύ χρόνο, άσε που πρέπει να κυνηγάω το κατάλληλο φως με αποτέλεσμα να καθυστερώ και να μην τελειώνω στην ώρα του το κάθε τι. Θυμώνω με τον εαυτό μου πολλές φορές, γιατί περισσότερο σύστημα δεν θα με έβλαπτε, το ίδιο μου συμβαίνει και με τις συνταγές μαγειρικής, που όλο κάτι διαφορετικό προσθέτω ή αφαιρώ, έτσι για να μην βαριέμαι, για αλλαγή βρε αδελφέ ουφ!
Σήμερα λοιπόν σας έχω μια αγαπημένη τσάντα, η οποία ξεκίνησε εδώ και καιρό, αλλά (πάλι αλλά..) έμεινε να περιμένει μέχρι να τελειώσουν κάποια άλλα πραγματάκια...
Είναι περιττό να πω, πως πήρα ήδη παραγγελία για δεύτερη; ουάου!


Η πλέξη είναι από το: http://www.mypicot.com/1017.html και έχει οδηγίες βήμα βήμα.


Επέλεξα λοιπόν την πλέξη, επέλεξα και 2 + το μαύρο, χρώματα και ξεκίνησα πλέκοντας τον βασικό κορμό και στις διαστάσεις που ήθελα.


Για χέρια της τσάντας έκανα i cord με ενσωματωμένο υφασμάτινο κορδόνι για να να είναι σταθερά και να μην τεντώνονται με οποιοδήποτε βάρος.


Ένα από κάθε χρώμα

 
Έπλεξα γύρω από τον ειδικό πάτο, μια σειρά από sc για να τον συνδέσω.


 Έτοιμος και ο πλεκτός πάτος


και τώρα η σύνδεση με τον κεντρικό κορμό 


και η σύνδεση με τον πλεκτό πάτο.

 
Γύρω από τον πάτο έραψα μαύρο i cord και άφησα κενό το σημείο απ' όπου πέρασα τα πλαϊνά κορδόνια.



Ενώθηκαν τα κεντρικά χερούλια και..


η φόδρα στο εσωτερικό, η οποία διαθέτει, μία πλαϊνή τσέπη με φερμουάρ, μία κεντρική θήκη πολύ μεγάλη, επίσης με φερμουάρ και άλλη μία πλαϊνή με δύο τσέπες.




Τα πλαϊνά κορδόνια σουρώνουν και γίνεται ένα φοβερό σακίδιο πλάτης



όπως επίσης μπορούμε να την κρατήσουμε στον ώμο μας από τα κεντρικά χερούλια

 

Είναι αρκετά ευρύχωρη ώστε να χωράει και να μεταφέρει άνετα: βιβλία, ντοσιέ κλπ. μεγάλου μεγέθους. 

Ελπίζω να σας άρεσε! Γεια σας και τα λέμε πάλι...













12 σχόλια:

  1. Τι φανταστικό σχέδιο είναι αυτό !!!!! Μπράβο και πολύ ωραία δουλειά, πλέκεις πολύ ωραία !!!!!!!
    Καλή δύναμη για τη συνέχεια και καλή Κυριακή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιστή μου φίλη σ' ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά, καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ ' ευχαριστώ πολύ φίλη μου Ntina!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη τσάντα και πολύ καλή η ιδέα σου για να μην ξεχειλώνουν τα χερούλια.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη, καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική τσάντα!!!
    και με πόση λεπτομέρεια στην κατασκευή της!!!
    Επίσης συγχαρητήρια για τον αναλυτικό τρόπο
    παρουσίασης κάθε βήματος της κατασκευής.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ πολύ FLORA για τα πολύ καλά σου λόγια, πολλά φιλιά κι από μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτική!!!!!!!!!!!ειναι αυτό που έψαχνα καιρό δυο σε ενα και πλατης και ωμού. Ευχαριστώ πολυ. Αλλα θα ήθελα αν δε σας κάνει κόπο να μου πείτε τις διαστάσεις. Σας ευχαριστώ πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή